nedeľa 31. októbra 2010

Halloween

Na kunhutkách sa sa zapojila do halloweenského swapu. Mala som niekoľko nápadov, pripravila som si pár šablón.
Do swapu som zvolila strašidelný dom. Akosi som sa rozbehla a miesto 12-tich som urobila 15 blokov.
Pred časom mi došli späť ostatné bločky.
Chystala som sa na šitie, ale zistila som, že v našich obchodoch nie je možné zohnať žiadnu strašidielkovú, tekvičkovú alebo podobnú látku, ktorá by sa hodila na dotvorenie. No a už sa začalo zimné tvorenie, tak bloky si  musia počkať na spracovanie do budúceho roku.
Pridám aspoň výsledok práce Evky, ktorá robila blok s mačkou na tekvici. Deka je úžasná a nápad s pavučinou je super.

3 komentáre:

  1. Jej, ten strašidelný dom si aplikovala ručne, alebo na stroji? S aplikáciami trochu bojujem.Ja som pred tromi rokmi robila pre syna deku a tam som použila lebkovú a pavučinovú látku, dá to zabrať pozháňať tie správne látky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivi, na stroji, ručne by som to robila doteraz... Ja robím aplikácie veľmi rada. Podstatne sa zjednodušia pri používaní obojstranne lepriaceho vlizelínu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani,učili sme sa na klube,ale keď si spomeniem na oblúčiky a nastrihovanie :} oh, mám sa ja čo učiť, také baltimorské vzory-zatiaľ nedosiahnuteľná nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť