utorok 15. februára 2011

Večerný relax - scrap1

Stroj frčí len sem-tam. Zvyčajne počas kľudných podvečerov cez víkendy k nemu sadnem a zošívam pásiky.
Predjarný kľud využívam na likvidáciu zbytkov. Vyhodím len  mini odstrižky látok a ostatné sa potvorky hromadia, kopia a nie je ich kam dávať. Menšie kúsky dávam už dávnejšie do babičkovky, z väčších zbytkov som narezala rôzne široké pásy, skladám ich do štvorcov - šijem na papier a raz z toho bude scrapovka.
Zatiaľ nie je nič zošité, bloky som si iba poprikladala  pre predstavu koľko ich bude treba. Nie sú ešte ani zbavené papiera a orezané. Napočítala som 54. Teraz ich je 32, takže nech môj zimný kľud pokračuje a deka sa dočká dokončenia.

3 komentáre:

  1. Jej, na toto sa už dlhšie chystám.Páči sa mi, že sa využije látka do "posledného" a vyzerá to "fajne".Teším sa na výslednú deku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivi, na deku sa teším aj ja. Ono sa to nezdá, ale trvá to dlhšie ako keď robíš dáke rovnaké bloky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It is a good idea for using little ends of fabrics. I like it!

    OdpovedaťOdstrániť