nedeľa 5. júna 2011

Čítanie na leto

Zo svojich záľub som vložila na blog už veľa info a fotiek. Mám ešte jedného veľkého koníčka, ktorému som tu nevenovala ani čiarku - knihy. Počas roka mi ich prejdú cez ruky desiatky - výborné, priemerné, ale aj to, čo považujem za hanbu vytlačiť. Mám asi zlý zvyk a pripravujem sa tým o čas, že aj tú najväčšiu katastofu, čo sa mi dostane do ruky prečítam do konca - v nádeji, že sa asi mýlim, že sa z toho niečo vykľuje ( a nevykľuje sa...) Ale je to o vkuse, názore...
Čo by som rada dala do pozornosti?
Trilógiu Millénium od švédskeho autora Stiega Larssona. Dobre napísaná, čítavá, má spád, dobrú zápletku.

Knihy sú už na pultoch dosť dlho. Určite ich niektorí poznajú z filmov. Tie nemôžem hodnostiť, nevidela som. Zvyčajne mi filmové spracovanie nesedia a nechcem si kaziť zážitok z kníh. Ale tentoraz možno výnimku urobím, nakoľko recenzie sú veľmi dobré.
Takže, ak neviete, čo si pribaliť do batožiny na letnú dovolenku, odporúčam práve tieto tituly.

2 komentáre:

  1. Jani, díky za typ! Já filmy viděla (první dva) a musím říct, že mě dost zaujaly, švédská kinematogragie má něco do sebe a mám pro ni slabost.
    Hezké dny!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ty mám zálusk už delší dobu, ale nevychází mi na ně čas ani peníze, ale alespon se mám na co těšit..

    OdpovedaťOdstrániť