piatok 15. júla 2011

Chladničkový výmet

V chladničke boli odložené rôzne zbytky zeleniny, tak som z nich vyrobila ľahkú večeru, možno aj zdravú vzhľadom na použité suroviny. Mladšia dcéra - odporkyňa sóje a zeleniny sa toho nechytila (a napchávala sa babkinými parenými buchtami), ale so staršou sme si pochutili.
Na sójové faširky je treba:
  • sójový granulát
  • zelenina (dala som varenú mrkvu, petržlen, brokolicu, karfiol, proste to, čo bolo v chladničke)
  • petržlenová vňať(veľa)
  • 2 vajíčka
  • strúhanka
  • soľ, vegeta, mleté korenie
  • olej
Sóju som zaliala vriacou vodou, pridala soľ, vegetu. Medzitým som rozmixovala varenú zeleninu, nakrájala petržlenovú vňať a urobila šalát.
Vyžmýkanú sóju som zmiešala so zeleninou, vajíčkami, vňaťou, strúhankou, dochutila a dala na chvíľu do chladničky, aby sa fašírky lepšie formovali. Potom už len obaliť v strúhanke a smažiť.
A šalát? Zas len to, čo zostalo nedojedené v chladničke:
  • kapusta
  • kukurica
  • červená fazuľa
  • rajčiny
  • paprika

1 komentár:

  1. Janinko, takovou večeři bych neodmítla, moc se mi líbí tvoje ubrouskování, ale příspěvek neonatal - tady fakt nemám slov. Jste všechny úžasné - sestřičky i vy, které jste věnovali čas a energii na něco tak krásného! Smekám, moc si vážím každého, kdo umí udělat něco pro druhé, něco jen tak.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť