utorok 20. marca 2012

Nielen chlebom

                       je človek živý (aj keď ho mám veľmi rada).
Tak si vychutnávame prírodu (Súľov),
divadlo (Na koho to slovo padne),
hudbu (Lenka Filipová sa snáď dala na fotke spoznať).

A čo vv? Ako dobíjate baterky?

2 komentáre:

  1. Jani, vlastně stejně, jako ty! Jsem člověk z města, projít a vyčistit si hlavu potřebuju a bez muziky a divadla bych být nemohla...
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, já to mám holky opačně. Jsem z vesnice a i pracuji celý den doma o samotě. Já když potřebuji nakopnout, jdu mezi lidi do města. Stačí mi chvíli pozorovat lidí z lavičky a takový ten lidský cvrkot, pak se vracím a zase týden vydržím :-) Ale zrovna Lenka Filipová je má srdeční záležitost a divadelní představení jsou pro mě zimní třešinkou. Hezký den přeji. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť