utorok 4. septembra 2012

Jeleň či srnka.

Dáky čas som mala vyhliadnutú knihu Country Cottage Quilting od Lynette Anderson. V utorok večer som na ňu klikla v akej je cene - bolo to niečo cez 14 €. Už bolo dosť hodín, objednanie som nechala na ďalší deň. V stredu som šla zrealizoať objednávku a vyskočilo mi obočie. Stála cez 20. Zamračila som sa, to sa mi zdal dosť veľký rozdiel, frflala na seba, že som to mala urobiť večer, ale už bolo neskoro.
V sobotu večer som hľadala info o jednej knihe o bývaní. Nedalo mi to a klikla som opäť na svoju vysnívanú. Bomba! Necelých 15! Preklikla som na explorer a neverím vlastným (akým iným) očiam. Skoro 18! V tej istej chvíli na rozdielnych prehliadačoch rozdielna suma na tej istej stránke.

Keď som už objednávala ( samozrejme tú lacnejšiu ), pribalila som aj inú knihu. Pre istotu som ich pozrela na oboch prehliadačoch. Rozdiel v cene minimálny, ale info o pôvodnej cene a momentálnej zľave dosť rozdielne.
Porovnala som ceny i na iných knihách a rozdiel tam vždy bol.
Som z toho jeleň, vlastne srnka. No ale nemusím rozumieť všetkému ( veď by sa so mnou nedalo vydržať...) Nevedomosť kompenzujem poučením, že naozaj netreba hneď brať na prvý krát a radosťou z kníh, ktoré mi dorazia.

1 komentár:

  1. Jani :DDD no neporadím, nepomôžem :DDD ale teda som sa teraz zasmiala :DD Radosť zdieľam s tebou a teším sa na tvoje šitie z novej inšpirácie ;)

    OdpovedaťOdstrániť