piatok 9. novembra 2012

Technika

Technika štrajkuje. Už dáku dobu som bez pc, asi pôjde do svojho neba a samozrejme nebol čas zálohovať. Vyzerá, že som nenávratne prišla o všetko, čo bolo v tej krabičke uložené. Až ma z toho mrazí.
Svoju vzburu začína aj šijací stroj. U neho je ale istota, že pohrebisko nehrozí, len ho treba opäť odborníkom zoštelovať. Je to elektronické fajnovka, pýta na servis každý rok. Predchádzajúci stroj som mala cez 15 rokov. Šiel ako hodinky, opravár ho videl až na jeho konci, keď sa zlomila súčiastka ( samozrjeme už sa nevyrábala). 
Z novších fotiek som mala na nete uložené iba tieto dve...
Každoročne navštevujem na jeseň trhy vo Valmeze. Ak to nemáte ďaleko, dávam typ na pekne strávený deň na budúci týždeň.


5 komentárov:

  1. Janinko, moc tě zdravím a chválím polštář! A technika...to je každou chvilku něco. Můj PC zkolaboval asi 20 dní po vypršení záruky, předevčírem nový foťák přestal na cokoli reagovat (stačilo naštěstí vyndat baterii),...
    Přeju hezký víkend, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj Janka tak tomu sa hovorí smola , mne sa stalo niečo podobné no zavinila som si to sama - ani neviem ako som si vymazala všetko z PC a tiež som bola na seba naštvaná že všetky fotky mám preč no zachránil ma jeden super program ktorý je free a v češtine a ten mi vytiahol z Pc aj fotky ktoré som dávno pradávno vymazala tak skús použiť tento program aj ty možno ti pomôže je to RECUVA Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, polštářek je překrásný a ta preciznost. Smekám.
    Já kdysi omylem vymazala spoustu fotek ve foťáku. Naštěstí je manžel obnovil. Pa pááá. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný polštářek. Ale až mně klekne počítač...brrr, nestíhám nic zálohovat.

    OdpovedaťOdstrániť