streda 17. apríla 2013

Nechcená batika

Jar mal u nás privítať slniečkový obrus ušitý z palety žlto - oranžových odtieňov. Vyhrala som sa so strojovým quiltovaním, pridala trochu ručného prešívania a bola veľmi spokojná.

No len do chvíle, kým som obrus nenamočila. Začali objavovať oranžové mapy!
Všetky látky boli vopred predprané, ale jedna asi nie v dostatočne teplej vode, kde by ukázala svoju nedokonalosť.
Obrus sa dá našťastie na stole tak otočiť, že poškodené miesto zakrýva drevený podnos. Neskončí teda zastrčený v skrini a nebudem toľko frflať, ak príde dáky Samo + Sato a zaprskajú ho...

4 komentáre:

  1. Je pěkný Jani, a moc pěkně prošitý:-)) Z toho fleku bych teda taky radost neměla, ještě že se dá schovat:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak znova nejako som to pobabrala :)
      Ahoj Jani, ten obrus je fantastický... no potvora látka,mňa by asi piclo :))) ale ja si myslím Jani, že časom sa to vypere, skús pridať do prania trošku octu..... Moc Ťa pozdravujem a písnem Ti ....

      Odstrániť
  3. Jani, i u nás jsou ubrusy ohrožený druh :o) ten tvůj je moc krásný i s tou malou skvrnou!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť