utorok 3. novembra 2015

Vešiak

Moja nová technika sa neskamarátila, pc i mobil si postavili hlavu a nekomunikujú spolu (so mnou zatiaľ áno...). Je teda problém s presunom fotiek a i preto býva dlhšia blogová absencia. Teraz som sprostredkovane čo-to vydolovala a neaktuálne môžem vkladať.
Mám rada starinky. Keď rodičia menili okná, robila som si zálusk na kľučky. 
Samozrejme, bolo to s komentárom, na čo mi budú staré haraburdy. 
No na toto:

Kľučky najprv prešli očistou a následne sme si do chodby si urobili krásny (pre mňa) vešiak.

Pred fotením som musela zredukovať množstvo kabeliek. Kvôli nim je na skrinke kôš na šatky, ktoré nemám kam vešať...


4 komentáre:

  1. Jani, ten věšák je perfektní! Moc se mi líbí! A technika, naštěstí mám Adama, jinak bych byla ztracená...
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, vďaka za chválu. Táto vzájomná nesympatia techniky je záhadou i pre múdrych...

      Odstrániť
  2. Aji, vďaka za návštevu. Radosť z vešiaku je o to väčšia, že sme sa s ním "pohrali" sami.

    OdpovedaťOdstrániť