štvrtok 21. januára 2016

Autíčková deka

Prišiel pravý čas na autíčkové bločky, ktoré som mala ušité už dávnejšie. Šila som vtedy chlapčenskú deku a predvídavo som ich robila dvojmo. 

Pôvodne som chcela ako doplnkovú zvoliť látku s dopravnými značkami, ale nenašla som ju nikde dostupnú. K náhradnej látke som sa v čase, keď bolo všade zavreté dostala vďaka ochote majiteľky internetovému obchodu v Žiline , takže som sa mohla pustiť do tvorenia.

Bloky som obšila výraznejšími farbami, aby na bledom podklade vynikli.
Hotový top
 Deka je špeciálne šitá pre malého fešáka k jeho prvým narodeninám, nemohlo teda chýbať i meno.
 Takto vyzerá v plnej kráse. Deka, nie naša terasa (aj tá je krásna) obložená drevom v očakávaní treskúcej zimy.


4 komentáre:

  1. Je pekná a pre malého chlapca ako stvorená. To bude radosti :-) Ala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ala, ďakujem. Rodičia radosť mali, dúfam, že časom sa bude tešiť aj malý.

      Odstrániť
  2. Jani, je úžasná! Škoda, že jsem tě neznala tak před 15 lety - Adam by z takové deky skákal radostí...
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, pred 15. rokmi som bola presvedčená, že patchwork nikdy robiť nebudem. Ani moje dcéry neboli v detstve obdarované. Takže im to vrátim cez vnúčatá.Ďakujem.

      Odstrániť