streda 13. októbra 2010

Minulý týždeň sa mi dostali do ruky dva časopisy.Prvým bola Švadlenka.
Odoberám ju už niekoľko rokov. Vždy v nej nájdem inšpiráciu, dobré nápady. Netrpezlivo som čakala i na toto číslo, pretože obal napovedal, že bude zrejme zamerané na japonský patchwork a tam je čo obdivovať. Obsah som odhadla správne, ale čakala som viac.
Určite ma potešil návod na pretkávanie, len by to chcelo zakladač na šikmý prúžok...
 Ostatné projekty ma veľmi neoslovili. Sklamanie ale zmiernil darček - krásna látka z Bellusu.
Druhým časopisom je MARINA s podtitulom časopis šité tvorby pro začínajíci a pokročilé švadlenky.
Je to úplná novinka na trhu (neviem, či aj na slovenskom) so 6-timi (+1) návodmi na ušitie vecí pre úžitok, radosť, zábavu. Návody sú veľmi podrobné. V prílohe sú strihy 1:1 a to sa tak často nevidí.
Časopis ma oslovil krásnymi fotkami, dobrými nápadmi, nádhernými látkami, ktoré autorka používa i kvalitným spracovaním.
Podľa typu v časopise som ušila organizér do tašky, kde je všetko potrebné po ruke.

3 komentáre:

  1. ahoj Janka, chcela by som sa opytat kde si tu marinu kupila? inak na svadlu mam podobny nazor ako ty - tentoraz nic moc. viera

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vierka, objednala som si ju cez fler.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ´dakujem, aj mna napadlo fler, uz somcto tam nasla. viera

    OdpovedaťOdstrániť