štvrtok 24. februára 2011

Kúsok z minulosti

Mala som medziobdobie, kedy pre mňa šijací stroj bol vedľajšou záležitosťou. Bolo to v čase, keď som objavila krásu prepletania paličkami. Dokázala som nad valcom sedieť hodiny dlho do noci a ťukanie dreva patrilo k môjmu každodennému rituálu.
Našla som pár fotiek svojich prác. Asi si zaradím do plánovacieho kalendára pofotenie aj ďalších.

3 komentáre:

  1. Je to krásne, Jani. Paličkovaná čipka sa mi vždy páčila, aj ked som to nikdy ani len neskúšala.
    Zaujímavé sú tie listy...v ráme:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. boze Janka...palickovanie je tazkeeee a ty si nad tym sedela hodiny....? ja uz len ked to vidim sa mi pletu oci :)obdivujem,....je to krasne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja som niekedy dávno paličkovala, dúfam,že také plátenko by som ešte zvládla :), snáď je to ako s jazdou na bicykli :). Každý týždeň zdatne oprašujem prach z paličkovacieho valčeka s nádejou, že snáď niekedy.

    OdpovedaťOdstrániť