nedeľa 6. marca 2011

Na čas záverečná

Prečo? Lebo mám na dáku dobu po ručnom šití, ktoré ma veľmi bavilo.
Sadala som pri televízore k babičkovke a snažila sa ju o dáky ten diel rozšíriť. Keďže skladba tv programov je katastrofálna, práca bola príležitostná.
Dala som budúcej deke trochu tvar - zarovnala ju do strán a skončila som. Nie dobrovoľne, ale stalo sa to, čo sa mi zdalo nemožné. Vyprázdnila som 4 krabice zbytkov a nemám materiál na pokračovanie.
Takže to pre mňa znamená opäť si seriózne sadnúť ku stroju a rozbehnúť sa v šití, zbierať kúsok ku kúsku, plniť zas krabice a keď už dáka hromádka bude, pokračovať v práci (možno dovtedy niekoho napadne zaradiť večer do programu niečo pre ľudí, nie len pre seriálomaniakov).
Momentálny rozmer je cca 135 x 135 cm. Na šírku je to akurát, ale dĺžku chcem dotiahnuť aspoň na 2 metre.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára