utorok 21. júna 2011

Čas darčekov

Nepotrebujem, ale chcem obdarovať dvoch ľudí za to,že sa venovali niekoľko rokov mojej dcére.
Ukončila 7 rokov hry na klavír, takže prvá sada je pre človeka milujúceho hudbu a dobrý čaj. Zvolila som kryt na čajník a podšálky s hudobnými motívmi.

V druhom prípade som bola bezradná. Nepoznám vkus, zariadenie, obľúbené farby, nič. Riskla som to praktickými doplnkami do kuchyne a vsadila na hnedú, ktorou by sa v domácnosti (príp. na chate) nemalo čo pokaziť.
 Dlho som maxi chňapku nemala, ale od kedy ju používam, nemôžem si vynachváliť a budem ju zaraďovať do svojich kuchynských sád.

Dnes je prvý letný deň, tak ku krásnej búrke, ktorá práve straší vonku posielam lesné jahody....


3 komentáre:

  1. Janičko, já bych tedy nikoho nenaučila zahrát na cokoliv an i hoří, ale za takové dárečky, kdo ví...Ne, vážně, budou mít úspěch, nádhera!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heli, dík, ja vždy obdarovávam s malou dušičkou, či sa aspoň trochu zavďačím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jankaaaa uzasne!!! jesus ja by som sa tiez moc potesila takymto vecickam.....

    OdpovedaťOdstrániť