streda 1. augusta 2012

Ružičkové

Včeličkujem, nezaháľam, len nie je čas fotiť. A pri chvíli voľna prezerám, klikám, obdivujem, čo krásne nové na iných blogoch.
Hľadala som pre kamarátku dáke fotky a objavila som moje ešte nezverejnené deky. Šila som ich v roku 2010. Rovnaký motív, len iné rozmery a usporiadanie. Inšpirovala som sa vtedy časopisom Švadlenka. Mojím babám sa už omrzeli. Jedna našla využitie inde a druhá je zbalená pod posteľou....

4 komentáre:

  1. Na růžičkové motivy mám slabost. Deka se Ti, Jani, moc povedla a vzor je velmi efektní. Přeji veselé včeličkování, taky mě to o víkendu čeká :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeeeeeeeeeeeejda Jani, su krasne, to taku krasu skryvas za postelou??? hmmmmmmmmmmmmm tak to nie sup s nou vonku nech ta krasa tesi ocka ....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeni, len dobre porozmýšľaj a umiestni ju na vyditeľné miesto, je krásna.
    Pekné dni Jana

    OdpovedaťOdstrániť