utorok 11. septembra 2012

Kam si to zase lezla...

Takýto pre mňa úsmevný komentár mi dala nedávno Helenka .
Takže som zas niekam štverala. Oblasť zostala rovnaká, opäť Malá Fatra, len vrchol iný.
Prvá časť trasy bola cyklistická. Vyrazili sme z Turčiansky Kľačian a ja som si začala "vychutnávať" 11 km stáleho stúpania spestreného krásnymi výhľadmi na krajinu (a i frflaním na čo som sa to opäť dala nahovoriť - ale veď ja rada).
Odokryl sa mi pohľad i na kopec, ktorý nás čakal.
Medzicieľom bola chata Kľačianska Magura.
Odložili sme bicykle, spoľahli sa už len na svoje nohy a hor sa na Suchý ( 1468 m ). Cestou som sa rozptyľovala odzobávaním  čučoriedok, sledovaním, či sa spoza kríčkov nevynorí medvedík, takže cesta sa mi nezdala až taká dlhá. Záverečné stúpanie bolo náročnejšie, ale ako vždy ten prekrásny výhľad na okolité hory stál za námahu.

7 komentárov:

  1. Jani však je tam krásne :-) ...a možno sme sa aj obišli:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda, takže nabudúce lepím na čelo dáku značku.

      Odstrániť
  2. Jani, ty si mě tedy pobavila :o) A děkuji, že si nás vzala sebou, 11 km do kopce, to bych asi nedala...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, veď sa dá aj popri bicykli, aspoň viac vnímaš okolie. Aj ja som z neho chvíľu zliezla.

      Odstrániť
  3. pane jo, takový výšlap, to jsi fakt dobrá!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani mas moj obdiv..ja by som fucala ako diva svina :)))) si proste trenovana a do coho sa pustis vsetko zvladnes !!!!

    OdpovedaťOdstrániť