nedeľa 6. októbra 2013

Slnečnice

Moje najobľúbenejšie odtiene sú farby jesene V týchto tónoch je i slnečnicová deka.
Panel a časť ostatných použitých látok bol môj prvý nákup z USA. Pôvodne som uvažovala, že z toho bude obraz, ale časom som nápad prehodnotila a začala vznikať deka.
Všetko sa realizovalo dlhodobejšie.
Ušitý top mesiace len ležal, dokončenie som odkladala. Prišla chuť, bol čas a to potom ide práca ako po masle.
I na fotenie si musela deka dáky týždeň počkať.
Pribudli i obliečky na vankúše,no pri tomto fotení neboli ešte ušité výplňové vankúše.





15 komentárov:

  1. No páááni.... ta je vysloveně fantastická..... a to prošití je tak krásné .... pro mě vyšší dívčí:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, super, tie farby sú fantastické, a quiltovanie ani nehovorim, chválimmmm:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ala, chvíľu trvalo, než som dala doplnkové látky dohromady. Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Taky říkám wau, už ty barvičky zahřejí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani paráda !!! pekne si sa pohrala s farbami aj s prešívaním, nádhera !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ...krásna práca...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, van Gogh by zbledl závistí! Úžasné dílo!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli a zo zúfalstva by prišiel i o druhé ucho? Ďakujem.

      Odstrániť
  7. Tak u mě píšeš, že ses ještě nepustila do prošívání koleček, a přitom máš tady prošívanou deku jedna báseň! Moc se mi líbí, jak jsi vymyslela prošívání těch rohových červených čtverců. Deka je moc krásná a polštářky jakbysmet.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Janičko, obdivuji tvoji šikovnost. Ta deka je úžasná.
    IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Woooou fantastické dielo a to prešívanie, no super...

    OdpovedaťOdstrániť