nedeľa, 6. októbra 2013

Slnečnice

Moje najobľúbenejšie odtiene sú farby jesene V týchto tónoch je i slnečnicová deka.
Panel a časť ostatných použitých látok bol môj prvý nákup z USA. Pôvodne som uvažovala, že z toho bude obraz, ale časom som nápad prehodnotila a začala vznikať deka.
Všetko sa realizovalo dlhodobejšie.
Ušitý top mesiace len ležal, dokončenie som odkladala. Prišla chuť, bol čas a to potom ide práca ako po masle.
I na fotenie si musela deka dáky týždeň počkať.
Pribudli i obliečky na vankúše,no pri tomto fotení neboli ešte ušité výplňové vankúše.





15 komentárov:

  1. No páááni.... ta je vysloveně fantastická..... a to prošití je tak krásné .... pro mě vyšší dívčí:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, super, tie farby sú fantastické, a quiltovanie ani nehovorim, chválimmmm:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ala, chvíľu trvalo, než som dala doplnkové látky dohromady. Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Taky říkám wau, už ty barvičky zahřejí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka, v ponurej zime určite budú hriať, dík.

      Odstrániť
  4. Jani paráda !!! pekne si sa pohrala s farbami aj s prešívaním, nádhera !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, vďaka, len keby mi to tak dlho netrvalo.

      Odstrániť
  5. ...krásna práca...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, van Gogh by zbledl závistí! Úžasné dílo!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli a zo zúfalstva by prišiel i o druhé ucho? Ďakujem.

      Odstrániť
  7. Tak u mě píšeš, že ses ještě nepustila do prošívání koleček, a přitom máš tady prošívanou deku jedna báseň! Moc se mi líbí, jak jsi vymyslela prošívání těch rohových červených čtverců. Deka je moc krásná a polštářky jakbysmet.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Janičko, obdivuji tvoji šikovnost. Ta deka je úžasná.
    IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Woooou fantastické dielo a to prešívanie, no super...

    OdpovedaťOdstrániť