pondelok 1. septembra 2014

Dovolenka

Posledný augustový deň za nami a ja som sa vďaka voľnu dostala k fotkám z dovolenky.
Minulý rok sme obdivovali sever Moravy a Čiech, toto leto sme zamierili na južné cyklotrasy.
Vybrala som len niektoré zo zastávok.
Telč
Slavonice
Třeboň

Malá Hluboká - stála som v nemom úžase, ako pre dlhoročný nezáujem môže schátrať takáto krása
Grázlova stezka


Nové Hrady
Český Krumlov
 V záhrade zámku sme si zopakovali stredoškolské rande pred xxx rokmi. Vtedy bol altánok prístupný.
Nasledoval presun na Šumavu, ale pre neustály dážď sme sa zdržali len chvíľu.
Z Boubínu som videla iba škriatkov,
České Budějovice len cez kvapky vody.
Dážď si dal obedňajšiu prestávku, tak sme zamierili na Hlubokú.
Dovolenku sme pre počasie o pár dní skrátili. Úplný záver patril mestečku Veselí nad Lužnicí a spomienkam na letnú brigádu v konzervárňach...

7 komentárov:

  1. Čechy sú nádherné ...mali ste naozaj krásnu dovolenku !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Déšť to někdy trochu pokazí, ale jinak jsem moc ráda, že se ti v Čechách líbilo. Ta renesanční náměstí prostě mají něco do sebe, viď.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, mne sa tam páči vždy. Námestia majú svoje čaro, u nás sú žiaľ málokde.

      Odstrániť
  3. Pane jo Jani, projeli jste toho opravdu hodně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aji, v porovnaní s minulým rokom toho bolo podstatne menej, ale x dovoleniek je pred nami, takže sme si odložili dáke cestovateľské ciele i na tie.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Janka,

    len s úsmevom spomínam, južné Čechy sme ako-tak pochodili cca v polovici septembra 2014 - som rada, že nás je podobne zameraných viac...A tých húb....

    OdpovedaťOdstrániť