štvrtok 21. júla 2016

Podovolenkovo

Návrat z dovolenky bol príjemný. Privítalo ma počasie presne mne šité na mieru. Žiadne horúce peklo, kedy som schopná len apaticky vnímať svet okolo mňa. Asi vyhovuje málokomu - ale prečo nedopriať raz za x rokov vhodné leto aj nám, neteplomilom?
Vďaka dostatočnej vlahe nadelenej prírodou všetko krásne rastie, kvitne. Nepočítala som, že po štyroch mesiacoch od zrealizovania výsadby záhrady v nej bude tak pekne.
Začala som zbierať a suším. Nechtík, echinacea, rumanček, posledné byľky levandule, bylinky... 
Roky sa mi darilo zahraňovať izbovky, tak som sa uľútostila aj nad chryzantémovkami, ktoré vypredávali po 20 centov a vyzerali, že to do druhého dňa už nezvládnu. Zo šiestich sadeníc zostalo päť a všetky sú takto rozrastené.
Z dovolenky sme sa vrátili skôr, takže zostal čas i na realizovanie ďalších budovateľských plánov.
Dva roky sme testovali vonkajšie varenie na nečisto, teraz sa už rysuje letná kuchyňa.
Aké radosti máte v lete vy?

1 komentár:

  1. Jani, vy to tedy rozjíždíte... Zahrada roste, vařit venku se bude... super, ať se vám všechno daří!
    Pěkný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť