streda 10. novembra 2010

Tildovanie

Asi sa medzi šikulkami pracujúcimi s textilom nájde máloktorá, čo by nevyskúšala ušiť dáku postavičku od Tone Finnanger - Tildy, alebo sa nedala aspoň inšpirovať. Ja som ich šila už dávnejšie, zväčša šli do sveta. Tu je malý výber.
Pre seba som si spravila anjelku do kuchyne,
zajka - klavíristu
a anjelku do obývačky.
Tejto autorke práve vyšla nová kolekcia kníh The Tilda Characters Collection. Ide o súbor 4 kníh zameraných na bábiky, anjelov, vtáky a zajace.
Konečne som chcela doma mať dáku tildovú knižku a tak som si ju dala pre istotu zohnať na dva krát = mám doma dva exempláre. Ak by ste niektorá mala záujem o tú moju nadbytočnú, ozvite sa mi na mail: jana277@centrum.sk, rada posuniem ďalej. Nie je problém zaslať knižku aj do Čiech prostredníctvom českej pošty.

2 komentáre:

  1. Milá Jano, máte hezký blog - úžasně šijete!
    Budu se ráda vracet.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heli, ďakujem za návštevu (samozrejme aj pochvalu) a novú možnosť - objaviť ďalší krásny blog http://helenshomehelensworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť