sobota 24. júla 2010

Hra s farbami.

Trochu ochladenia mi dalo chuť do práce a pustila som sa do dávno odkladaného farbenia šálov. Ušila som ich ešte pred farbením - látka je naškrobená a dá sa s ňou oveľa lepšie pracovať.
Dôležité je použiť na šitie nite zo 100% bavlny (prešla som asi 8 obchodov, kým som ich zohnala). Získajú rovnaký odtieň ako šatka, na polyesterové by farba nechytila.
Pred farbením je nutné odstrániť čo najviac škrobu z látky, takže musí prejsť opakovaným pláchaním. Na obrázku je pekne vidieť žlté sfarbenie vody.
Takto sa to podarilo. Každá šatka má veľkosť cca 190x70 cm.

Ich spoločná kombinácia tiež nevyzerá zle.
Kombinácia s prírodnou.
Dvojfarebná šatka.

3 komentáre:

  1. Moc pěkné, ty dvě barvy jsou vždy pěkně sladěné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani su nadherne, a aku latku si pouzila ??? vyzera to ako obvazovina alebo nieco take?? a farbicky si pouzila obycajnu Duhu ? ako na batikovanie???
    krasne su zladene ..co chytis do ruk vsetko je hotove dielko !! maj sa krasne a pekne sviatky !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja by som chcela vediet aku latku ste pouzili a ake farby, dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť