nedeľa 14. novembra 2010

Adventný kalendár

Pred rokom som kúpila vianočné panely na podušky. Zatiaľ nie je hotové to, kam mali ísť. Je mi jasné, že panely sa objavia nové a ako vždy krajšie, ktoré určite budem musieť mať, tak som tieto začala zúžitkovávať. K blížiacemu decembru sa začala príprava adventných kalendárov. Najradšej siaham k vianočnej farebnej klasike - červená, zelená, zlatá. Zostala som jej verná aj teraz a doplnila som ju snehobielou.
Na stred bieleho podkladu som naaplikovala panel a celú plochu okolo voľne prequiltovala.
Prešila som aj obrázky na panely, použila som zlatú niť.Rozmiestnila som mašličky, prišpendlila ich a dobre prišila.
 Vrecká som mašila vopred a už len priväzovala a priväzovala...

3 komentáre:

  1. Jani, krása, už počujem rolničky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivi, ja našťastie ešte nepočujem, predo mnou je hromada vianočných látok a čas rýchlobeží...

    OdpovedaťOdstrániť