utorok 23. novembra 2010

Ihelníčky

Nedeľný relax...

5 komentárov:

  1. Janka, ty si multiproduktívna, mala by som si zobrať príklad :}.Vianoce a výstava predo dvermi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka, dnes ráno v Teleráne na Markíze okolo 7,30 neboli tvoje výrobky prezentované? Aj by som sa stavila, ihelníčky a čižmičky. Len tá pani, ktorá tam bola s nimi- sa myslím volala Andrea.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivanka, pozorne si sledovala. Práve som si to pozerala v archíve, boli to moje veci, aj tie červené patchworkové čižmy.Oslovili ma, či by som bola ochotná niečo zapožičať...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som dobrá :}, keby si ma videla ráno, telku mám zapnutú aby som vypočula hlavne správy a tak medzi mazaním chlebov a rannou hygienou som zbadala niečo známe.

    OdpovedaťOdstrániť