nedeľa 23. júna 2013

Vodná nádrž Nová Bystrica

Spojili sme cyklistiku so spoznávaním ďalšieho kúta Slovenska.
Vybrali sme sa na Kysuce, aby sme prešli okolo vodnej nádrže, ktorá bola vybudovaná ako zásobáreň pitnej vody. Museli jej v ceste ustúpiť obce Riečnica a Harvelka.
Trasa  v dĺžke 30 km bola veľmi príjemná, stúpanie striedalo klesanie, ale žiadne veľké prevýšenie. Bola som očarená krásou prírody.
Ako pamiatka na minulosť zostal zachovaný kostol, kde sa konajú stretnutia rodákov zaniknutých obcí.
Keď som sa moc kochala a bolo treba ísť ďalej, muselo prísť na motiváciu...
Cestou späť sme sa zastavili pri slovenskom orloji .
Pár minút sme sa omeškali, takže na promenádu apoštolov so zvukovou kulisou zvonov nedošlo. Niekedy nabudúce...

 Zbojnícka bašta

4 komentáre:

  1. Janka a čo nohy, nebolia? Ja rada bicyklujem, ale toľko km. Aspoň som sa pokochala krásnymi fotkami.&Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, to je krása! Děkuji za výlet, ten kostelík je nádherný!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, bolo tam naozaj krásne. Vy sa radi túlate, tak ak raz zablúdite do tých končín, máš typ na výlet.

      Odstrániť
  3. Leni, po takýchto rovinkách sa ide fajn. A pre mňa je silná motivácia jedlo, to by som šla i na kraj sveta...

    OdpovedaťOdstrániť